Herzmann, Petra and Merl, Thorsten (2017). Zwischen Mitgliedschaft und Teilhabe. Praxeologische Rekonstruktionen von Teilhabeformen im inklusiven Unterricht. Zeitschrift für interpretative Schul- und Unterrichtsforschung, 6 (1). pp. 97-110. Budrich. ISSN 21913560

Full text not available from this repository.
Link to the document: http://doi.org/10.3224/zisu.v6i1.08

Item Type: Journal Article
Creators:
CreatorsEmailORCIDORCID Put Code
Herzmann, PetraUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
Merl, ThorstenUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
URN: urn:nbn:de:hbz:38-466253
DOI: 10.3224/zisu.v6i1.08
Journal or Publication Title: Zeitschrift für interpretative Schul- und Unterrichtsforschung
Volume: 6
Number: 1
Page Range: pp. 97-110
Date: 2017
Publisher: Budrich
ISSN: 21913560
Language: German
Faculty: Faculty of Human Sciences
Divisions: Faculty of Human Sciences > Department Erziehungs- und Sozialwissenschaften > Institut für Allgemeine Didaktik und Schulforschung
Subjects: Education
Refereed: Yes
URI: http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/46625

Downloads

Downloads per month over past year

Altmetric

Export

Actions (login required)

View Item View Item