von Dewitz, Nora and Wagner, Katarina (2016). Forschendes Lernen in der Lehrerausbildung - Studierende forschen zu sprachlicher Heterogenität im Unterricht. In: Angewandte Linguistik in der Lehre, angewandte Linguistik lehren. Forum Angewandte Linguistik, pp. 357-389. Frankfurt am Main: Peter Lang. ISBN 978-3631666272

Full text not available from this repository.

Item Type: Book Section, Proceedings Item or annotation in a legal commentary
Creators:
CreatorsEmailORCIDORCID Put Code
von Dewitz, NoraUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
Wagner, KatarinaUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
Editors:
EditorsEmailORCIDORCID Put Code
Kreyer, R.UNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
Handke, J.UNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
Güldenring, B.UNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
URN: urn:nbn:de:hbz:38-506817
Title of Book: Angewandte Linguistik in der Lehre, angewandte Linguistik lehren. Forum Angewandte Linguistik
Series Name: FORUM ANGEWANDTE LINGUISTIK – F.A.L.
Volume: 58
Page Range: pp. 357-389
Number of Pages: 415
Date: 2016
Publisher: Peter Lang
Place of Publication: Frankfurt am Main
ISBN: 978-3631666272
Language: German
Faculty: Faculty of Arts and Humanities
Divisions: Faculty of Arts and Humanities > Fächergruppe 3: Deutsche Sprache und Literatur > Mercator Institut für Sprachförderung und Deutsch als Zweitsprache
Subjects: Education
Language, Linguistics
Refereed: Yes
URI: http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/50681

Downloads

Downloads per month over past year

Export

Actions (login required)

View Item View Item