Rohde, Andreas and Schick, Kim (2019). Inklusion und Immersion: Bilinguale KiTa- und Schulprogramme und Kinder mit sonderpädagogischem Förderbedarf. In: Sprachvielfalt als Ressource begreifen. Mehrsprachigkeit in bilingualen Kindertagesstätten und Schulen Band 2, pp. 172-184. Berlin: Dohrmann- Verlag.

Full text not available from this repository.

Item Type: Book Section, Proceedings Item or annotation in a legal commentary
Creators:
CreatorsEmailORCIDORCID Put Code
Rohde, AndreasUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
Schick, KimUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
Editors:
EditorsEmailORCIDORCID Put Code
Rohde, AndreasUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
Steinlen, Anja K.UNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
URN: urn:nbn:de:hbz:38-514583
Title of Book: Sprachvielfalt als Ressource begreifen. Mehrsprachigkeit in bilingualen Kindertagesstätten und Schulen Band 2
Page Range: pp. 172-184
Date: 2019
Publisher: Dohrmann- Verlag
Place of Publication: Berlin
Language: German
Faculty: Faculty of Human Sciences
Divisions: Ehemalige Fakultäten, Institute, Seminare > Faculty of Arts and Humanities > Englisches Seminar
Subjects: Education
Language, Linguistics
English
Refereed: Yes
URI: http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/51458

Downloads

Downloads per month over past year

Export

Actions (login required)

View Item View Item