Cammann, Franca ORCID: 0000-0001-7298-8642, Darge, Kerstin ORCID: 0000-0002-9037-1248, Kaspar, Kai ORCID: 0000-0002-5092-6798 and König, Johannes ORCID: 0000-0003-3374-9408 (2020). Forschendes Lernen in der Lehrer*innenbildung. In: Evidenzbasierung in der Lehrkräftebildung, pp. 13-37. Springer VS. ISBN 978-3-658-22459-2

Full text not available from this repository.

Item Type: Book Section, Proceedings Item or annotation in a legal commentary
Creators:
CreatorsEmailORCIDORCID Put Code
Cammann, FrancaUNSPECIFIEDorcid.org/0000-0001-7298-8642UNSPECIFIED
Darge, KerstinUNSPECIFIEDorcid.org/0000-0002-9037-1248UNSPECIFIED
Kaspar, KaiUNSPECIFIEDorcid.org/0000-0002-5092-6798UNSPECIFIED
König, JohannesUNSPECIFIEDorcid.org/0000-0003-3374-9408UNSPECIFIED
URN: urn:nbn:de:hbz:38-526043
DOI: 10.1007/978-3-658-22460-8_2
Title of Book: Evidenzbasierung in der Lehrkräftebildung
Series Name: Edition ZfE
Volume: 4
Page Range: pp. 13-37
Date: 2020
Publisher: Springer VS
ISSN: 2512-0778
ISBN: 978-3-658-22459-2
Language: German
Faculty: Faculty of Human Sciences
Divisions: Faculty of Human Sciences > Department Erziehungs- und Sozialwissenschaften > Institut für Allgemeine Didaktik und Schulforschung
Faculty of Human Sciences > Department Psychologie
Weitere Institute, Arbeits- und Forschungsgruppen > Interdisziplinäres Zentrum für empirische LehrerInnen- und Unterrichtsforschung (IZeF)
Subjects: Education
Refereed: Yes
URI: http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/52604

Downloads

Downloads per month over past year

Altmetric

Export

Actions (login required)

View Item View Item