Cammann, Franca ORCID: 0000-0001-7298-8642, Darge, Kerstin ORCID: 0000-0002-9037-1248, Kaspar, Kai ORCID: 0000-0002-5092-6798 and König, Johannes ORCID: 0000-0003-3374-9408 (2018). Anforderungen Forschenden Lernens im Praxissemester. Entwicklung eines Modells und erste empirische Befunde zur Validität. HLZ-Themenheft Studienprojekte im Praxissemester, 1 (2). pp. 17-34. BiSEd. ISSN 1431-5335

Full text not available from this repository.

Item Type: Journal Article
Creators:
CreatorsEmailORCIDORCID Put Code
Cammann, FrancaUNSPECIFIEDorcid.org/0000-0001-7298-8642UNSPECIFIED
Darge, KerstinUNSPECIFIEDorcid.org/0000-0002-9037-1248UNSPECIFIED
Kaspar, KaiUNSPECIFIEDorcid.org/0000-0002-5092-6798UNSPECIFIED
König, Johannesjohannes.koenig@uni-koeln.deorcid.org/0000-0003-3374-9408UNSPECIFIED
URN: urn:nbn:de:hbz:38-526234
DOI: 10.4119/hlz-2400
Journal or Publication Title: HLZ-Themenheft Studienprojekte im Praxissemester
Volume: 1
Number: 2
Page Range: pp. 17-34
Date: 2018
Publisher: BiSEd
ISSN: 1431-5335
Language: German
Faculty: Faculty of Human Sciences
Divisions: Faculty of Human Sciences > Department Erziehungs- und Sozialwissenschaften > Institut für Allgemeine Didaktik und Schulforschung
Faculty of Human Sciences > Department Psychologie
Weitere Institute, Arbeits- und Forschungsgruppen > Interdisziplinäres Zentrum für empirische LehrerInnen- und Unterrichtsforschung (IZeF)
Subjects: Education
Refereed: Yes
URI: http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/52623

Downloads

Downloads per month over past year

Altmetric

Export

Actions (login required)

View Item View Item