König, Johannes ORCID: 0000-0003-3374-9408, Gerhard, Kristina ORCID: 0000-0003-4526-8433, Melzer, Conny ORCID: 0000-0003-3768-0356, Rühl, Anna-Maria, Zenner, Julie and Kaspar, Kai ORCID: 0000-0002-5092-6798 (2017). Erfassung von pädagogischem Wissen für inklusiven Unterricht bei angehenden Lehrkräften: Testkonstruktion und Validierung. Unterrichtswissenschaft, 45 (4). pp. 223-242. Springer. ISSN 0340-4099

Full text not available from this repository.

Item Type: Journal Article
Creators:
CreatorsEmailORCIDORCID Put Code
König, Johannesjohannes.koenig@uni-koeln.deorcid.org/0000-0003-3374-9408UNSPECIFIED
Gerhard, Kristinakristina.gerhard@uni-koeln.deorcid.org/0000-0003-4526-8433UNSPECIFIED
Melzer, ConnyUNSPECIFIEDorcid.org/0000-0003-3768-0356UNSPECIFIED
Rühl, Anna-Mariaanna-maria.ruehl@uni-koeln.deUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
Zenner, Juliejulie.zenner@uni-koeln.deUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
Kaspar, Kaikkaspar@uni-koeln.deorcid.org/0000-0002-5092-6798UNSPECIFIED
URN: urn:nbn:de:hbz:38-526346
Journal or Publication Title: Unterrichtswissenschaft
Volume: 45
Number: 4
Page Range: pp. 223-242
Date: 2017
Publisher: Springer
ISSN: 0340-4099
Language: German
Faculty: Faculty of Human Sciences
Divisions: Faculty of Human Sciences > Department Erziehungs- und Sozialwissenschaften > Institut für Allgemeine Didaktik und Schulforschung
Faculty of Human Sciences > Department Psychologie
Weitere Institute, Arbeits- und Forschungsgruppen > Interdisziplinäres Zentrum für empirische LehrerInnen- und Unterrichtsforschung (IZeF)
Subjects: Education
Refereed: Yes
URI: http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/52634

Downloads

Downloads per month over past year

Export

Actions (login required)

View Item View Item