Casale, Gino ORCID: 0000-0003-2780-241X, Strauss, Sarah ORCID: 0000-0001-9999-1059, Hennemann, Thomas ORCID: 0000-0003-4961-8680 and König, Johannes ORCID: 0000-0003-3374-9408 (2016). Wie lässt sich Klassenführungsexpertise messen? Überprüfung eines videobasierten Erhebungsinstruments für Lehrkräfte unter Anwendung der Generalisierbarkeitstheorie. Empirische Sonderpädagogik, 8 (2). pp. 119-139. Pabst Science Publ.. ISSN 1869-4845

Full text not available from this repository.

Item Type: Journal Article
Creators:
CreatorsEmailORCIDORCID Put Code
Casale, GinoUNSPECIFIEDorcid.org/0000-0003-2780-241XUNSPECIFIED
Strauss, SarahUNSPECIFIEDorcid.org/0000-0001-9999-1059UNSPECIFIED
Hennemann, ThomasUNSPECIFIEDorcid.org/0000-0003-4961-8680UNSPECIFIED
König, Johannesjohannes.koenig@uni-koeln.deorcid.org/0000-0003-3374-9408UNSPECIFIED
URN: urn:nbn:de:hbz:38-526405
Journal or Publication Title: Empirische Sonderpädagogik
Volume: 8
Number: 2
Page Range: pp. 119-139
Date: 2016
Publisher: Pabst Science Publ.
ISSN: 1869-4845
Language: German
Faculty: Faculty of Human Sciences
Divisions: Faculty of Human Sciences > Department Erziehungs- und Sozialwissenschaften > Institut für Allgemeine Didaktik und Schulforschung
Weitere Institute, Arbeits- und Forschungsgruppen > Interdisziplinäres Zentrum für empirische LehrerInnen- und Unterrichtsforschung (IZeF)
Subjects: Education
Refereed: Yes
URI: http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/52640

Downloads

Downloads per month over past year

Export

Actions (login required)

View Item View Item