König, Johannes ORCID: 0000-0003-3374-9408 (2012). Zum Einfluss der Schulpraxis im Lehramtsstudium auf den Erwerb von pädagogischem Wissen: Spielen erste Unterrichtsversuche eine Rolle? In: Forschung zur (Wirksamkeit der) LehrerInnenbildung, pp. 143-159. LIT. ISBN 978-3-643-50400-5

Full text not available from this repository.

Item Type: Book Section, Proceedings Item or annotation in a legal commentary
Creators:
CreatorsEmailORCIDORCID Put Code
König, Johannesjohannes.koenig@uni-koeln.deorcid.org/0000-0003-3374-9408UNSPECIFIED
URN: urn:nbn:de:hbz:38-527454
Title of Book: Forschung zur (Wirksamkeit der) LehrerInnenbildung
Series Name: Österreichische Beiträge zur Bildungsforschung
Volume: 8
Page Range: pp. 143-159
Number of Pages: 328
Date: 2012
Publisher: LIT
ISBN: 978-3-643-50400-5
Language: German
Faculty: Faculty of Human Sciences
Divisions: Faculty of Human Sciences > Department Erziehungs- und Sozialwissenschaften > Institut für Allgemeine Didaktik und Schulforschung
Subjects: Education
Related URLs:
Refereed: Yes
URI: http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/52745

Downloads

Downloads per month over past year

Export

Actions (login required)

View Item View Item