Proske, Matthias (2015). Das Reformprojekt „Ganztagsschule“ und die schultheoretische Frage nach Wandel und Persistenz der Organisation Schule. In: Bildung über den ganzen Tag, pp. 97-114. Verlag Barbara Budrich. ISBN 978-3-8474-0657-0
Full text not available from this repository.
Link to the document: http://doi.org/10.2307/j.ctvdf0gt5.8
Item Type: | Book Section, Proceedings Item or annotation in a legal commentary | ||||||||
Creators: |
|
||||||||
URN: | urn:nbn:de:hbz:38-528083 | ||||||||
DOI: | 10.2307/j.ctvdf0gt5.8 | ||||||||
Title of Book: | Bildung über den ganzen Tag | ||||||||
Series Name: | Schriftenreihe der Deutschen Gesellschaft für Erziehungswissenschaft | ||||||||
Page Range: | pp. 97-114 | ||||||||
Number of Pages: | 235 | ||||||||
Date: | 2015 | ||||||||
Publisher: | Verlag Barbara Budrich | ||||||||
ISBN: | 978-3-8474-0657-0 | ||||||||
Language: | German | ||||||||
Faculty: | Faculty of Human Sciences | ||||||||
Divisions: | Faculty of Human Sciences > Department Erziehungs- und Sozialwissenschaften > Institut für Allgemeine Didaktik und Schulforschung | ||||||||
Subjects: | Education | ||||||||
Related URLs: | |||||||||
Refereed: | Yes | ||||||||
URI: | http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/52808 |
Downloads
Downloads per month over past year
Altmetric
Export
Actions (login required)
View Item |