Proske, Matthias (2015). Das Reformprojekt „Ganztagsschule“ und die schultheoretische Frage nach Wandel und Persistenz der Organisation Schule. In: Bildung über den ganzen Tag, pp. 97-114. Verlag Barbara Budrich. ISBN 978-3-8474-0657-0

Full text not available from this repository.
Link to the document: http://doi.org/10.2307/j.ctvdf0gt5.8

Item Type: Book Section, Proceedings Item or annotation in a legal commentary
Creators:
CreatorsEmailORCIDORCID Put Code
Proske, MatthiasUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
URN: urn:nbn:de:hbz:38-528083
DOI: 10.2307/j.ctvdf0gt5.8
Title of Book: Bildung über den ganzen Tag
Series Name: Schriftenreihe der Deutschen Gesellschaft für Erziehungswissenschaft
Page Range: pp. 97-114
Number of Pages: 235
Date: 2015
Publisher: Verlag Barbara Budrich
ISBN: 978-3-8474-0657-0
Language: German
Faculty: Faculty of Human Sciences
Divisions: Faculty of Human Sciences > Department Erziehungs- und Sozialwissenschaften > Institut für Allgemeine Didaktik und Schulforschung
Subjects: Education
Related URLs:
Refereed: Yes
URI: http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/52808

Downloads

Downloads per month over past year

Altmetric

Export

Actions (login required)

View Item View Item