Proske, Matthias (2015). Unterricht als kommunikative Ordnung. Eine kontingenzgewärtige Beschreibung. In: Theoretische Rahmung und Theoriebildung in der Musikpädagogischen Forschung, pp. 15-31. Waxmann. ISBN 978-3-8309-3313-7
Full text not available from this repository.
Link to the document: https://www.pedocs.de/volltexte/2016/12605/pdf/AMP...
Item Type: | Book Section, Proceedings Item or annotation in a legal commentary | ||||||||
Creators: |
|
||||||||
URN: | urn:nbn:de:hbz:38-528105 | ||||||||
Title of Book: | Theoretische Rahmung und Theoriebildung in der Musikpädagogischen Forschung | ||||||||
Series Name: | Musikpädagogische Forschung | ||||||||
Volume: | 36 | ||||||||
Page Range: | pp. 15-31 | ||||||||
Number of Pages: | 252 | ||||||||
Date: | 2015 | ||||||||
Publisher: | Waxmann | ||||||||
ISBN: | 978-3-8309-3313-7 | ||||||||
Language: | German | ||||||||
Faculty: | Faculty of Human Sciences | ||||||||
Divisions: | Faculty of Human Sciences > Department Erziehungs- und Sozialwissenschaften > Institut für Allgemeine Didaktik und Schulforschung | ||||||||
Subjects: | Education | ||||||||
Related URLs: | |||||||||
Refereed: | Yes | ||||||||
URI: | http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/52810 |
Downloads
Downloads per month over past year
Export
Actions (login required)
View Item |