Proske, Matthias (2015). Unterricht als kommunikative Ordnung. Eine kontingenzgewärtige Beschreibung. In: Theoretische Rahmung und Theoriebildung in der Musikpädagogischen Forschung, pp. 15-31. Waxmann. ISBN 978-3-8309-3313-7

Full text not available from this repository.

Item Type: Book Section, Proceedings Item or annotation in a legal commentary
Creators:
CreatorsEmailORCIDORCID Put Code
Proske, MatthiasUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
URN: urn:nbn:de:hbz:38-528105
Title of Book: Theoretische Rahmung und Theoriebildung in der Musikpädagogischen Forschung
Series Name: Musikpädagogische Forschung
Volume: 36
Page Range: pp. 15-31
Number of Pages: 252
Date: 2015
Publisher: Waxmann
ISBN: 978-3-8309-3313-7
Language: German
Faculty: Faculty of Human Sciences
Divisions: Faculty of Human Sciences > Department Erziehungs- und Sozialwissenschaften > Institut für Allgemeine Didaktik und Schulforschung
Subjects: Education
Related URLs:
Refereed: Yes
URI: http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/52810

Downloads

Downloads per month over past year

Export

Actions (login required)

View Item View Item