van Ophuysen, Stefanie and Lintorf, Katrin (2014). Unterschiede in der diagnostischen Praxis - Eine Frage der pädagogischen Zielsetzung? Empirische Pädagogik, 28 (3). pp. 211-228. Empirische Pädagogik e.V.. ISSN 0931-5020

Full text not available from this repository.

Item Type: Journal Article
Creators:
CreatorsEmailORCIDORCID Put Code
van Ophuysen, StefanieUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
Lintorf, KatrinUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
URN: urn:nbn:de:hbz:38-528507
Journal or Publication Title: Empirische Pädagogik
Volume: 28
Number: 3
Page Range: pp. 211-228
Date: 2014
Publisher: Empirische Pädagogik e.V.
ISSN: 0931-5020
Language: German
Faculty: Faculty of Human Sciences
Divisions: Faculty of Human Sciences > Department Erziehungs- und Sozialwissenschaften > Institut für Allgemeine Didaktik und Schulforschung
Subjects: Education
Refereed: Yes
URI: http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/52850

Downloads

Downloads per month over past year

Export

Actions (login required)

View Item View Item