Boenisch, Jens (2010). Versteh mich doch! Verständigung ermöglichen zwischen Therapeuten und Kindern mit komplexen Kommunikationsstörungen. Praxis der Kinder-Reha : Zeitschrift für Prävention, Rehabilitation, Integration ; Spezial Themenheft der Praxis Ergotherapie. pp. 39-44. Verl. Modernes Lernen. ISSN 1861-7239

Full text not available from this repository.

Item Type: Journal Article
Creators:
CreatorsEmailORCIDORCID Put Code
Boenisch, JensUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
URN: urn:nbn:de:hbz:38-533422
Journal or Publication Title: Praxis der Kinder-Reha : Zeitschrift für Prävention, Rehabilitation, Integration ; Spezial Themenheft der Praxis Ergotherapie
Page Range: pp. 39-44
Date: 2010
Publisher: Verl. Modernes Lernen
ISSN: 1861-7239
Language: German
Faculty: Faculty of Human Sciences
Divisions: Faculty of Human Sciences > Department Heilpädagogik und Rehabilitation
Subjects: Education
Related URLs:
Refereed: Yes
URI: http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/53342

Downloads

Downloads per month over past year

Export

Actions (login required)

View Item View Item