Strauss, Sarah ORCID: 0000-0001-9999-1059 and Rohr, Dirk ORCID: 0000-0003-4761-3456 (2019). Peer-Learning in der Lehrer*innenbildung. Journal für Lehrerinnenbildung (3). pp. 106-116. Klinkhardt. ISSN 1681-7028

Full text not available from this repository.

Item Type: Journal Article
Creators:
CreatorsEmailORCIDORCID Put Code
Strauss, SarahUNSPECIFIEDorcid.org/0000-0001-9999-1059UNSPECIFIED
Rohr, Dirkdirk.rohr@uni-koeln.deorcid.org/0000-0003-4761-3456UNSPECIFIED
URN: urn:nbn:de:hbz:38-651884
DOI: 10.35468/jlb-03-2019_11
Journal or Publication Title: Journal für Lehrerinnenbildung
Number: 3
Page Range: pp. 106-116
Date: 2019
Publisher: Klinkhardt
ISSN: 1681-7028
Language: German
Faculty: Faculty of Human Sciences
Divisions: Faculty of Human Sciences > Arbeitsbereich Beratungsforschung
Faculty of Human Sciences > Zentrum für Hochschuldidaktik
Weitere Institute, Arbeits- und Forschungsgruppen > Interdisziplinäres Zentrum für empirische LehrerInnen- und Unterrichtsforschung (IZeF)
Subjects: Education
Refereed: Yes
URI: http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/65188

Downloads

Downloads per month over past year

Altmetric

Export

Actions (login required)

View Item View Item