Bredthauer, Stefanie ORCID: 0000-0003-1129-596X (2021). „Mir war nicht bewusst, welches Potenzial Mehrsprachigkeit für Sprachlernprozesse hat“ – Zur Anbahnung mehrsprachigkeitsdidaktischer Kompetenzen in der Lehramtsausbildung. In: Mehrsprachigkeit in der Lehrerbildung, pp. 137-156. Peter Lang. ISBN 9783631833230

Full text not available from this repository.

Item Type: Book Section, Proceedings Item or annotation in a legal commentary
Creators:
CreatorsEmailORCIDORCID Put Code
Bredthauer, StefanieUNSPECIFIEDorcid.org/0000-0003-1129-596XUNSPECIFIED
Editors:
EditorsEmailORCIDORCID Put Code
Mordellet-Roggenbuck, IsabellUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
Raith, MarkusUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
Zaki, KatjaUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
URN: urn:nbn:de:hbz:38-702236
Title of Book: Mehrsprachigkeit in der Lehrerbildung
Series Name: Romanische Literaturen & Kulturwissenschaften
Volume: 1
Page Range: pp. 137-156
Number of Pages: 196
Date: 2021
Publisher: Peter Lang
ISBN: 9783631833230
Language: German
Faculty: Faculty of Arts and Humanities
Divisions: Faculty of Arts and Humanities > Fächergruppe 3: Deutsche Sprache und Literatur > Mercator Institut für Sprachförderung und Deutsch als Zweitsprache
Subjects: Germanic
Related URLs:
Refereed: Yes
URI: http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/70223

Downloads

Downloads per month over past year

Export

Actions (login required)

View Item View Item