Kramer, Michaela ORCID: 0000-0002-2397-1323 and Müller, Jane (2022). Peergroup und Schule in einer Kultur der Digitalität – Digitale (Bild-) Praxis als Grenzbearbeitung zwischen zwei Lebenswelten? Diskurs Kindheits- und Jugendforschung, 17 (4). pp. 409-423. Budrich. ISSN 1862-5002

Full text not available from this repository.

Item Type: Journal Article
Creators:
CreatorsEmailORCIDORCID Put Code
Kramer, MichaelaUNSPECIFIEDorcid.org/0000-0002-2397-1323UNSPECIFIED
Müller, JaneUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
URN: urn:nbn:de:hbz:38-706060
DOI: 10.3224/diskurs.v17i4.03
Journal or Publication Title: Diskurs Kindheits- und Jugendforschung
Volume: 17
Number: 4
Page Range: pp. 409-423
Date: 2022
Publisher: Budrich
ISSN: 1862-5002
Language: German
Faculty: Faculty of Human Sciences
Divisions: Faculty of Human Sciences > Department Erziehungs- und Sozialwissenschaften > Institut für Allgemeine Didaktik und Schulforschung
Subjects: Education
Refereed: Yes
URI: http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/70606

Downloads

Downloads per month over past year

Altmetric

Export

Actions (login required)

View Item View Item