Martens, Matthias ORCID: 0000-0001-6593-8209 and Vanderbeke, M. (2019). Rekonstruktive Forschung zum Fremdsprachenunterricht als interdisziplinäres Projekt: fachdidaktische, erziehungs- und sozialwissenschaftliche Perspektiven. In: Fremdsprachenforschung als interdisziplinäres Projekt, pp. 87-106. Peter Lang. ISBN 9783631788806

Full text not available from this repository.

Item Type: Book Section, Proceedings Item or annotation in a legal commentary
Creators:
CreatorsEmailORCIDORCID Put Code
Martens, MatthiasUNSPECIFIEDorcid.org/0000-0001-6593-8209UNSPECIFIED
Vanderbeke, M.UNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
Editors:
EditorsEmailORCIDORCID Put Code
Wilden, EvaUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
Rossa, HenningUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
URN: urn:nbn:de:hbz:38-706830
Title of Book: Fremdsprachenforschung als interdisziplinäres Projekt
Series Name: KFU-Kolloquium Fremdsprachenunterricht
Volume: 65
Page Range: pp. 87-106
Number of Pages: 236
Date: 2019
Publisher: Peter Lang
ISBN: 9783631788806
Language: German
Faculty: Faculty of Human Sciences
Divisions: Faculty of Human Sciences > Department Erziehungs- und Sozialwissenschaften > Institut für Allgemeine Didaktik und Schulforschung
Subjects: Education
Related URLs:
Refereed: Yes
URI: http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/70683

Downloads

Downloads per month over past year

Export

Actions (login required)

View Item View Item