Spilles, Markus ORCID: 0000-0002-9680-1237, Hagen, Tobias ORCID: 0000-0002-5465-1568 and Hennemann, Thomas ORCID: 0000-0003-4961-8680 (2020). Empirische Arbeit: Evaluation des KlasseKinderSpiels im Kontext einer tutoriellen Leseförderung. Psychologie in Erziehung und Unterricht, 69 (1). pp. 54-68. Reinhardt. ISSN 0342-183X

Full text not available from this repository.

Item Type: Journal Article
Creators:
CreatorsEmailORCIDORCID Put Code
Spilles, MarkusUNSPECIFIEDorcid.org/0000-0002-9680-1237UNSPECIFIED
Hagen, TobiasUNSPECIFIEDorcid.org/0000-0002-5465-1568UNSPECIFIED
Hennemann, ThomasUNSPECIFIEDorcid.org/0000-0003-4961-8680UNSPECIFIED
URN: urn:nbn:de:hbz:38-708281
DOI: 10.2378/peu2020.art30d
Journal or Publication Title: Psychologie in Erziehung und Unterricht
Volume: 69
Number: 1
Page Range: pp. 54-68
Date: 2020
Publisher: Reinhardt
ISSN: 0342-183X
Language: German
Faculty: Faculty of Human Sciences
Divisions: Weitere Institute, Arbeits- und Forschungsgruppen > Interdisziplinäres Zentrum für empirische LehrerInnen- und Unterrichtsforschung (IZeF)
Subjects: Psychology
Education
Refereed: Yes
URI: http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/70828

Downloads

Downloads per month over past year

Altmetric

Export

Actions (login required)

View Item View Item