Melzer, Conny ORCID: 0000-0003-3768-0356 (2019). Das KEFF-Modell. Kooperative Erstellung und Fortschreibung individueller Förderpläne als Grundlage individueller Entwicklungsförderung. SCHULE inklusiv (3). pp. 34-37. Friedrich. ISSN 2626-4064

Full text not available from this repository.

Item Type: Journal Article
Creators:
CreatorsEmailORCIDORCID Put Code
Melzer, ConnyUNSPECIFIEDorcid.org/0000-0003-3768-0356UNSPECIFIED
URN: urn:nbn:de:hbz:38-708494
Journal or Publication Title: SCHULE inklusiv
Number: 3
Page Range: pp. 34-37
Date: 2019
Publisher: Friedrich
ISSN: 2626-4064
Language: German
Faculty: Faculty of Human Sciences
Divisions: Weitere Institute, Arbeits- und Forschungsgruppen > Interdisziplinäres Zentrum für empirische LehrerInnen- und Unterrichtsforschung (IZeF)
Subjects: Education
Related URLs:
Refereed: Yes
URI: http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/70849

Downloads

Downloads per month over past year

Export

Actions (login required)

View Item View Item