Hanisch, Charlotte (2022). Schulische Interventionen bei Aufmerksamkeitsdefizit-/ Hyperaktivitätsstörung (ADHS) im Englischunterricht. In: Von integrativem zu inklusivem Englischunterricht, Peter Lang. ISBN 9783631871393

Full text not available from this repository.

Item Type: Book Section, Proceedings Item or annotation in a legal commentary
Creators:
CreatorsEmailORCIDORCID Put Code
Hanisch, CharlotteUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
URN: urn:nbn:de:hbz:38-709993
Title of Book: Von integrativem zu inklusivem Englischunterricht
Series Name: Inquiries in Language Learning
Volume: 31
Number of Pages: 410
Date: 2022
Publisher: Peter Lang
ISBN: 9783631871393
Language: German
Faculty: Faculty of Human Sciences
Divisions: Weitere Institute, Arbeits- und Forschungsgruppen > Interdisziplinäres Zentrum für empirische LehrerInnen- und Unterrichtsforschung (IZeF)
Subjects: Education
Related URLs:
Refereed: Yes
URI: http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/70999

Downloads

Downloads per month over past year

Export

Actions (login required)

View Item View Item