Hanisch, Charlotte (2022). Schulische Interventionen bei Aufmerksamkeitsdefizit-/ Hyperaktivitätsstörung (ADHS) im Englischunterricht. In: Von integrativem zu inklusivem Englischunterricht, Peter Lang. ISBN 9783631871393
Full text not available from this repository.| Item Type: | Book Section, Proceedings Item or annotation in a legal commentary | ||||||||
| Creators: |
|
||||||||
| URN: | urn:nbn:de:hbz:38-709993 | ||||||||
| Title of Book: | Von integrativem zu inklusivem Englischunterricht | ||||||||
| Series Name: | Inquiries in Language Learning | ||||||||
| Volume: | 31 | ||||||||
| Number of Pages: | 410 | ||||||||
| Date: | 2022 | ||||||||
| Publisher: | Peter Lang | ||||||||
| ISBN: | 9783631871393 | ||||||||
| Language: | German | ||||||||
| Faculty: | Faculty of Human Sciences | ||||||||
| Divisions: | Weitere Institute, Arbeits- und Forschungsgruppen > Interdisziplinäres Zentrum für empirische LehrerInnen- und Unterrichtsforschung (IZeF) | ||||||||
| Subjects: | Education | ||||||||
| Related URLs: | |||||||||
| Refereed: | Yes | ||||||||
| URI: | http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/70999 |
Downloads
Downloads per month over past year
Export
Actions (login required)
![]() |
View Item |
