Proske, Matthias ORCID: 0000-0003-0331-2133, Rabenstein, Kerstin ORCID: 0000-0002-8255-4204 and Meseth, Wolfgang ORCID: 0009-0001-2889-008X (2021). Unterricht als Interaktionsgeschehen. Konstitution, Ordnungsbildung und Wandel. In: Handbuch Schulforschung, pp. 1-27. Springer VS. ISBN 978-3-658-24734-8

Full text not available from this repository.

Item Type: Book Section, Proceedings Item or annotation in a legal commentary
Creators:
CreatorsEmailORCIDORCID Put Code
Proske, MatthiasUNSPECIFIEDorcid.org/0000-0003-0331-2133UNSPECIFIED
Rabenstein, KerstinUNSPECIFIEDorcid.org/0000-0002-8255-4204UNSPECIFIED
Meseth, WolfgangUNSPECIFIEDorcid.org/0009-0001-2889-008XUNSPECIFIED
URN: urn:nbn:de:hbz:38-710127
DOI: 10.1007/978-3-658-24734-8_42-1
Title of Book: Handbuch Schulforschung
Page Range: pp. 1-27
Date: 2021
Publisher: Springer VS
ISBN: 978-3-658-24734-8
Language: German
Faculty: Faculty of Human Sciences
Divisions: Weitere Institute, Arbeits- und Forschungsgruppen > Interdisziplinäres Zentrum für empirische LehrerInnen- und Unterrichtsforschung (IZeF)
Subjects: Education
Refereed: Yes
URI: http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/71012

Downloads

Downloads per month over past year

Altmetric

Export

Actions (login required)

View Item View Item