Herrle, Matthias ORCID: 0000-0003-3194-6299, Hoffmann, Markus ORCID: 0000-0002-9255-0477 and Proske, Matthias ORCID: 0000-0003-0331-2133 (2020). Unterricht im digitalen Wandel: Methodologie, Vorgehensweise und erste Auswertungstendenzen einer Studie zum Interaktionsgeschehen in einer Tabletklasse. In: Bildung, Schule, Digitalisierung, pp. 351-356. Waxmann. ISBN 978-3-8309-4246-7

Full text not available from this repository.

Item Type: Book Section, Proceedings Item or annotation in a legal commentary
Creators:
CreatorsEmailORCIDORCID Put Code
Herrle, MatthiasUNSPECIFIEDorcid.org/0000-0003-3194-6299UNSPECIFIED
Hoffmann, MarkusUNSPECIFIEDorcid.org/0000-0002-9255-0477UNSPECIFIED
Proske, MatthiasUNSPECIFIEDorcid.org/0000-0003-0331-2133UNSPECIFIED
URN: urn:nbn:de:hbz:38-710178
Title of Book: Bildung, Schule, Digitalisierung
Page Range: pp. 351-356
Number of Pages: 478
Date: 2020
Publisher: Waxmann
ISBN: 978-3-8309-4246-7
Language: German
Faculty: Faculty of Human Sciences
Divisions: Weitere Institute, Arbeits- und Forschungsgruppen > Interdisziplinäres Zentrum für empirische LehrerInnen- und Unterrichtsforschung (IZeF)
Subjects: Education
Related URLs:
Refereed: Yes
URI: http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/71017

Downloads

Downloads per month over past year

Export

Actions (login required)

View Item View Item