Bresges, Andre ORCID: 0000-0002-3350-979X, Günthner, Iris and Melzer, Conny ORCID: 0000-0003-3768-0356 (2018). Zukunftsstrategie Lehrer*innenbildung in Köln: Dimensionen der Berücksichtigung von Heterogenität und Inklusion. In: Perspektiven für gelingende Inklusion. Beiträge der "Qualitätsoffensive Lehrerbildung" für Forschung und Praxis, pp. 85-94. Berlin: Zarbock.

Full text not available from this repository.

Item Type: Book Section, Proceedings Item or annotation in a legal commentary
Creators:
CreatorsEmailORCIDORCID Put Code
Bresges, AndreUNSPECIFIEDorcid.org/0000-0002-3350-979XUNSPECIFIED
Günthner, Irisirisguenthner@t-online.deUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
Melzer, ConnyUNSPECIFIEDorcid.org/0000-0003-3768-0356UNSPECIFIED
Corporate Creators: Bundesministerium für Bildung und Forschung (BMBF)
URN: urn:nbn:de:hbz:38-710436
Title of Book: Perspektiven für gelingende Inklusion. Beiträge der "Qualitätsoffensive Lehrerbildung" für Forschung und Praxis
Page Range: pp. 85-94
Number of Pages: 136
Date: January 2018
Publisher: Zarbock
Place of Publication: Berlin
Language: German
Faculty: Faculty of Human Sciences
Divisions: Weitere Institute, Arbeits- und Forschungsgruppen > Interdisziplinäres Zentrum für empirische LehrerInnen- und Unterrichtsforschung (IZeF)
Subjects: Education
Related URLs:
Refereed: Yes
URI: http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/71043

Downloads

Downloads per month over past year

Export

Actions (login required)

View Item View Item