Krepf, Matthias ORCID: 0000-0002-2038-9303 (2019). Wie analysieren ExpertInnen und NovizInnen Unterricht? Julius Klinkhardt. ISBN 978-3-7815-2312-8

Full text not available from this repository.
Link to the document: https://doi.org/10.25656/01:17457

Abstract

Validierung des Konstrukts Analysekompetenz mittels Qualitativer Inhaltsanalyse

Item Type: Book, conference item or legal commentary
Creators:
CreatorsEmailORCIDORCID Put Code
Krepf, MatthiasUNSPECIFIEDorcid.org/0000-0002-2038-9303UNSPECIFIED
URN: urn:nbn:de:hbz:38-710723
DOI: 10.25656/01:17457
Number of Pages: 219
Date: 2019
Publisher: Julius Klinkhardt
ISBN: 978-3-7815-2312-8
Language: German
Faculty: Faculty of Human Sciences
Divisions: Weitere Institute, Arbeits- und Forschungsgruppen > Interdisziplinäres Zentrum für empirische LehrerInnen- und Unterrichtsforschung (IZeF)
Subjects: Education
URI: http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/71072

Downloads

Downloads per month over past year

Altmetric

Export

Actions (login required)

View Item View Item