Proske, Matthias (2022). Zur Frage der Wirkung und Nachhaltigkeit von Unterricht. Religion lernen : Jahrbuch für konstruktivistische Religionsdidaktik - JKR, 13. pp. 13-24. Babenhausen: LUSA.

Full text not available from this repository.

Item Type: Journal Article
Creators:
CreatorsEmailORCIDORCID Put Code
Proske, MatthiasUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
URN: urn:nbn:de:hbz:38-717474
Journal or Publication Title: Religion lernen : Jahrbuch für konstruktivistische Religionsdidaktik - JKR
Volume: 13
Page Range: pp. 13-24
Date: 2022
Publisher: LUSA
Place of Publication: Babenhausen
Language: German
Faculty: Faculty of Human Sciences
Divisions: Faculty of Human Sciences > Department Erziehungs- und Sozialwissenschaften > Institut für Allgemeine Didaktik und Schulforschung
Subjects: Education
Related URLs:
Refereed: Yes
URI: http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/71747

Downloads

Downloads per month over past year

Export

Actions (login required)

View Item View Item