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Journal Article

Barwasser, Anne ORCID: 0000-0002-8124-6429, Urton, Karolina, Knaak, Turid and Gruenke, Matthias . Intentional and incidental vocabulary acquisition through multi-component storytelling: The case of German L2 primary school students. Lang. Teach Res.. LONDON: SAGE PUBLICATIONS LTD. ISSN 1477-0954

Leidig, Tatjana ORCID: 0000-0002-4598-917X, Grünke, Matthias ORCID: 0000-0003-4249-6035, Urton, Karolina ORCID: 0000-0002-5912-8143, Knaak, Turid and Hisgen, Susanne Elisabeth (2018). The effects of the RAP strategy used in a peer-tutoring setting to foster reading comprehension in high-risk fourth graders. Learning Disabilities: A Contemporary Journal, 16 (2). pp. 231-253. ERIC. ISSN 1937-6928

Book Section, Proceedings Item or annotation in a legal commentary

Barwasser, Anne ORCID: 0000-0002-8124-6429, Knaak, Turid, Urton, Karolina ORCID: 0000-0002-5912-8143 and Grünke, Matthias ORCID: 0000-0003-4249-6035 (2020). Effekte einer Multikomponenten Storytelling Intervention auf den expressiven Wortschatz von Schülerinnen und Schülern in Englisch als L2. In: Sonderpädagogik und Bildungsforschung – Fremde Schwestern?, pp. 316-323. Julius Klinkhardt. ISBN 978-3-7815-5859-5

Thesis

Knaak, Turid (2021). Bedeutung und Förderung grundlegender Schreibkompetenzen bei Schülerinnen und Schülern mit Lernschwierigkeiten. PhD thesis, Universität zu Köln.

This list was generated on Fri Apr 19 15:19:05 2024 CEST.