Up a level |
Bastian, Anton ORCID: 0000-0002-1177-6336, Kaiser, Gabriele ORCID: 0000-0002-6239-0169, Meyer, Dennis ORCID: 0000-0003-1608-124X and König, Johannes ORCID: 0000-0003-3374-9408 (2024). The Link Between Expertise, the Cognitive Demands of Teacher Noticing and, Experience in Teaching Mathematics in Secondary Schools. International Journal of Science and Mathematics Education, 22 (2). pp. 257-282. Springer Science. ISSN 1571-0068
Bastian, Anton ORCID: 0000-0002-1177-6336, Kaiser, Gabriele ORCID: 0000-0002-6239-0169, Meyer, Dennis, Schwarz, Bjorn and König, Johannes ORCID: 0000-0003-3374-9408 (2021). Teacher noticing and its growth toward expertise: an expert-novice comparison with pre-service and in-service secondary mathematics teachers. Educ. Stud. Math., 110. pp. 205-232. DORDRECHT: Springer. ISSN 1573-0816
Doll, Jörg, Jentsch, Armin, Meyer, Dennis, Kaiser, Gabriele ORCID: 0000-0002-6239-0169, Kaspar, Kai ORCID: 0000-0002-5092-6798 and König, Johannes ORCID: 0000-0003-3374-9408 (2018). Zur Nutzung schulpraktischer Lerngelegenheiten an zwei deutschen Hochschulen: lernprozessbezogene Tätigkeiten angehender Lehrpersonen in Masterpraktika. Lehrerbildung auf dem Prüfstand, 11 (1). pp. 24-45. Empirische Pädagogik e.V.. ISSN 1867-2779
Doll, Jörg, Jentsch, Armin, Meyer, Dennis, Kaiser, Gabriele ORCID: 0000-0002-6239-0169 and König, Johannes ORCID: 0000-0003-3374-9408 (2020). Zur Reflexion über praktische Lerngelegenheiten: reflexionsbezogene Tätigkeiten angehender Lehrpersonen in universitären und außeruniversitären Praxisphasen. Herausforderung Lehrer*innenbildung, 3 (1). pp. 1-17. Bielefeld: BiSEd. ISSN 5185-9904