![]() | Up a level |
Journal Article
Schindler, Maike ORCID: 0000-0001-9530-4151, Bader, Eveline, Lilienthal, Achim J.
ORCID: 0000-0003-0217-9326, Schindler, Florian and Schabmann, Alfred
(2019).
Quantity Recognition in Structured Whole Number Representations of Students with Mathematical Difficulties: An Eye-Tracking Study.
Learning Disabilities, A Contemporary Journal, 17 (1).
pp. 5-28.
ISSN 1937-6928
Book Section, Proceedings Item or annotation in a legal commentary
Schindler, Maike ORCID: 0000-0001-9530-4151, Lilienthal, Achim J.
ORCID: 0000-0003-0217-9326, Schindler, Florian and Bader, Eveline
(2018).
Vorgehensweisen bei der Anzahlerfassung am 100er Feld und 100er Rahmen: Eine Eye-Tracking Studie bei Kindern mit und ohne Rechenschwierigkeiten.
In:
Beiträge zum Mathematikunterricht 2018,
pp. 1591-1594.
Münster:
WTM.
ISBN 978-3-95987-089-4