![]() | Up a level |
Stenger, Ursula, Edelmann, Doris, Nolte, David and Schulz, Marc, eds. (2017). Diversität in der Pädagogik der frühen Kindheit. Im Spannungsfeld zwischen Konstruktion und Normativität. Beltz Juventa. ISBN 978-3-7799-4543-7
Bloch, Bianca, Kuhn, Melanie, Schulz, Marc, Smidt, Wilfried and Stenger, Ursula ORCID: 0000-0003-0578-8047, eds.
(2021).
Early Childhood Education in Germany.
London:
Routledge.
ISBN 9780429275593
Bilgi, Oktay and Stenger, Ursula ORCID: 0000-0003-0578-8047
(2021).
Phenomena. Play and learning.
In:
Early Childhood Education in Germany,
pp. 73-89.
London:
Routledge.
ISBN 9780429275593
Bloch, Bianca, Kuhn, Melanie, Schulz, Marc, Smidt, Wilfried and Stenger, Ursula ORCID: 0000-0003-0578-8047
(2021).
Introduction and Structure of the Edited Volume.
In:
Early Childhood Education in Germany,
pp. 1-8.
London:
Routledge.
ISBN 9780429275593
Poliakova, Antonina, Stenger, Ursula ORCID: 0000-0003-0578-8047 and Zirves, Michèle
(2022).
Zum Verhältnis pädagogisch intendierter und gelebter Räume.
In:
Kontinuität und Wandel in der Pädagogik der frühen Kindheit,
pp. 130-145.
Beltz Juventa.
ISBN 978-3-7799-7100-9
Schulz, Marc, Kuhn, Melanie, Bloch, Bianca, Smidt, Wilfried and Stenger, Ursula ORCID: 0000-0003-0578-8047
(2021).
Historical development and current frameworks.
In:
Early Childhood Education in Germany,
pp. 23-34.
London:
Routledge.
ISBN 9780429275593
Stenger, Ursula ORCID: 0000-0003-0578-8047, Kuhn, Melanie, Schulz, Marc, Bloch, Bianca and Smidt, Wilfried
(2021).
The matrix of the academic ECEC discourse.
In:
Early Childhood Education in Germany,
pp. 11-22.
London:
Routledge.
ISBN 9780429275593