Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Item Type | Date | No Grouping
Number of items: 3.

Journal Article

Le, A., Assabban, A., Istaces, N., Welsby, I., Thomas, S., Nguyen, M., Wunderlicht, T., Bruning, J., Maele, L. V. and Goriely, S. (2018). Understanding the role of JNK1 in the context of skin inflammation. Exp. Dermatol., 27. S. 31 - 32. HOBOKEN: WILEY. ISSN 1600-0625

Thomas, S. and Hennemann, Thomas (2013). Den Unterricht erfolgreich gestalten. Mit Classroom Management auf dem Weg zu aktiver Lernzeit. Praxis Fördern (1). pp. 33-38. Westermann. ISSN 1869-2974

Thomas, S. and Hennemann, Thomas (2013). Unterrichtsstörungen (präventiv) begegnen Strategien für eine aktive Lernzeit. Praxis Fördern (2). pp. 33-38. Westermann. ISSN 1869-2974

This list was generated on Wed Aug 17 05:57:25 2022 CEST.