Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Date | Creators | Item Type | No Grouping
Jump to: B | D | E | P | R | W
Number of items: 7.

B

Bredthauer, Stefanie and Steinborn, Waltraud (2024). Kopiervorlage "Meine Mehrsprachigkeit".

Bredthauer, Stefanie and Engfer, Hilke (2018). Natürlich ist Mehrsprachigkeit toll! Aber was hat das mit meinem Unterricht zu tun? pp. 1-20.

D

Decker, Lena (2016). Wissenschaft als diskursive Praxis – Schreibend an fachlichen Diskursen partizipieren. KöBeS 10. Duisburg: Gilles & Francke. ISBN 978-3-89325-954-0

E

Eisenbeiss, Sonja ORCID: 0000-0003-4975-3372, Torregrossa, Jacopo ORCID: 0000-0001-7538-9725 and Hopper, Emma (2025). The role of environmental ethics and sustainability in research ethics for linguistics: what is currently available in terms of guidance and how might that be improved? Linguistics, 63 (2). pp. 511-555. De Gruyter. ISSN 1613-396X

P

Pietsch-Lindt, Ursula, Küpper, Tassilo, Spizig, Angela, Hennig, Wolfgang, Brüning, Barbara, Roth, Hans-Joachim, König, Josef, Kamatuka, Ngondi, Raha, Sandeep and Gary, Chris (2015). On the way to the "best childrens´s university": The supply and demand relationship under the principle of partcipation. Opportunities and challenges raised by the children´s university. Köln: Documentation.

R

Reichardt, Anke (2015). Rechtschreibung im Textraum - Modellierungen der Schreibkompetenz in der Grundschule. Duisburg: Gilles & Francke. ISBN 978-3-89325-945-8

W

Woerfel, Till ORCID: 0000-0001-8111-1439, Höfler, Martha ORCID: 0000-0003-1961-8057, Witte, Annika, Knaus, Anastasia, Twente, Leonie Regina ORCID: 0000-0002-3426-4800, Wanka, Rebekka and Becker-Mrotzek, Michael ORCID: 0000-0002-0945-3036 (2020). Protokoll: Systematisches Review zur Wirkung von didaktisch-methodischen Ansätzen des sprachsensiblen Unterrichts. Project Report.

This list was generated on Thu Sep 18 17:30:39 2025 CEST.