![]() | Up a level |
B
Bredthauer, Stefanie and Steinborn, Waltraud
(2024).
Kopiervorlage "Meine Mehrsprachigkeit".
Bredthauer, Stefanie and Engfer, Hilke
(2018).
Natürlich ist Mehrsprachigkeit toll! Aber was hat das mit
meinem Unterricht zu tun?
pp. 1-20.
D
Decker, Lena
(2016).
Wissenschaft als diskursive Praxis –
Schreibend an fachlichen Diskursen partizipieren. KöBeS 10.
Duisburg:
Gilles & Francke.
ISBN 978-3-89325-954-0
E
Eisenbeiss, Sonja ORCID: 0000-0003-4975-3372, Torregrossa, Jacopo
ORCID: 0000-0001-7538-9725 and Hopper, Emma
(2025).
The role of environmental ethics and sustainability in research ethics for linguistics: what is currently available in terms of guidance and how might that be improved?
Linguistics, 63 (2).
pp. 511-555.
De Gruyter.
ISSN 1613-396X
P
Pietsch-Lindt, Ursula, Küpper, Tassilo, Spizig, Angela, Hennig, Wolfgang, Brüning, Barbara, Roth, Hans-Joachim, König, Josef, Kamatuka, Ngondi, Raha, Sandeep and Gary, Chris
(2015).
On the way to the "best childrens´s university": The supply and demand relationship under the principle of partcipation. Opportunities and challenges raised by the children´s university.
Köln:
Documentation.
R
Reichardt, Anke
(2015).
Rechtschreibung im Textraum - Modellierungen der Schreibkompetenz in der Grundschule.
Duisburg:
Gilles & Francke.
ISBN 978-3-89325-945-8
W
Woerfel, Till ORCID: 0000-0001-8111-1439, Höfler, Martha
ORCID: 0000-0003-1961-8057, Witte, Annika, Knaus, Anastasia, Twente, Leonie Regina
ORCID: 0000-0002-3426-4800, Wanka, Rebekka and Becker-Mrotzek, Michael
ORCID: 0000-0002-0945-3036
(2020).
Protokoll: Systematisches Review zur Wirkung von didaktisch-methodischen Ansätzen des sprachsensiblen Unterrichts.
Project Report.