Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Date | Creators | Item Type | No Grouping
Jump to: 2024 | 2020 | 2018 | 2016 | 2015
Number of items: 6.

2024

Bredthauer, Stefanie and Steinborn, Waltraud (2024). Kopiervorlage "Meine Mehrsprachigkeit".

2020

Woerfel, Till ORCID: 0000-0001-8111-1439, Höfler, Martha, Witte, Annika, Knaus, Anastasia, Twente, Leonie ORCID: 0000-0002-3426-4800, Wanka, Rebekka and Becker-Mrotzek, Michael (2020). Protokoll: Systematisches Review zur Wirkung von didaktisch-methodischen Ansätzen des sprachsensiblen Unterrichts. Project Report.

2018

Bredthauer, Stefanie and Engfer, Hilke (2018). Natürlich ist Mehrsprachigkeit toll! Aber was hat das mit meinem Unterricht zu tun? pp. 1-20.

2016

Decker, Lena (2016). Wissenschaft als diskursive Praxis – Schreibend an fachlichen Diskursen partizipieren. KöBeS 10. Duisburg: Gilles & Francke. ISBN 978-3-89325-954-0

2015

Reichardt, Anke (2015). Rechtschreibung im Textraum - Modellierungen der Schreibkompetenz in der Grundschule. Duisburg: Gilles & Francke. ISBN 978-3-89325-945-8

Pietsch-Lindt, Ursula, Küpper, Tassilo, Spizig, Angela, Hennig, Wolfgang, Brüning, Barbara, Roth, Hans-Joachim, König, Josef, Kamatuka, Ngondi, Raha, Sandeep and Gary, Chris (2015). On the way to the "best childrens´s university": The supply and demand relationship under the principle of partcipation. Opportunities and challenges raised by the children´s university. Köln: Documentation.

This list was generated on Tue Nov 19 04:38:09 2024 CET.