Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Creators | Date | No Grouping
Jump to: L | S
Number of items: 3.

L

Lützeler, Anne and Voigt, Robert (2024). Effects of evaluation and prominence on the resolution of German demonstratives. Proceedings of ConSOLE, 31. pp. 52-68. Leiden University Centre for Linguistics. ISSN 1574-499X

S

Sachse, Stefanie K. ORCID: 0000-0002-5798-5192 (2024). Leseverstehen im Schriftspracherwerb unterstützen. Zeitschrift für Heilpädagogik, 75 (2). pp. 62-73. Verband Sonderpädagogik e.V.. ISSN 0513-9066

Sachse, Stefanie K. ORCID: 0000-0002-5798-5192 and Bernasconi, Tobias (2024). Früher Schriftspracherwerb von Schülerinnen und Schülern mit kognitiver Beeinträchtigung. Zeitschrift für Heilpädagogik, 75 (3). pp. 108-118. Verband Sonderpädagogik e.V.. ISSN 0513-9066

This list was generated on Fri May 17 10:09:47 2024 CEST.